5.09.2015

012. Jestem biol-chem

 muzyka
♥Zakochałam się w tej piosence. Jest taka biologiczno-chemiczna.♥
Hej!
*I wiesz co mnie boli? Hydroliza soli* :D
*Wiem , że niektórych z was to przeraża
Jak adenozyno - 5' - trifosfataza*
*Pozdrowienia ślę wytrawnym biologom*
Nie mogłam się powstrzymać i musiałam przytoczyć kilka fragmentów tej piosenki. ♥
Jak tam u was w szkole? U mnie w LO jest rewelacyjnie. Na pierwszych lekcjach nauczyciele już mówią o maturze. Mamy testy sprawdzające wiedzę z gimnazjum, ale bez ocen. *Ach... miesiąc ochronny*
Było też pierwsze spotkanie Dyskusyjnego Klubu Filmowego. Wiadomo - byłam na nim.
 Stwierdzam, że szkoła jest wspaniała. ♥
 *Założę się, że po miesiącu już tak mówić nie będę, ale cssii.*
 Przejdźmy do notki.
Przygotowałam:
nagłówek
koloryzację
kolorowanie.
Nic więcej nie zdążyłam, a nie chciałam zostawiać bloga na kilka tygodni bez żadnej notki.
 
Nagłówki:
http://funkyimg.com/view/21LGR
 
Koloryzacja:
http://hostuje.net/file.php?id=542bacc708c0826cdf1104a441fcadbc
 
Kolorowanie:
http://funkyimg.com/view/21LFZ
 
Przypominam, że obserwatorzy wciąż mają możliwość otrzymania hasła do paczki niespodzianki z poprzedniej notki! Wystarczy, że podacie swój adres e-mail!



To by było na tyle :*
Do kolejnej notki!


3 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje koloryzacje. Od jakiegoś czasu używam ich co chwilę i nawet nie wiesz, ile moich prac uratowały ;) Twórz ich jak najwięcej nie tylko w odcieni koloru czerwonego ;)
    Nagłówek śliczny, taki jesienny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Postaram się tworzyć więcej koloryzacji. Nie zrobiłam nic do przodu na wakacjach *ja głupi zużyłam wszystko na imprezę graficzną xd* i teraz ubolewam. ;D
      Na szczęście dzisiaj lekcje skończyłam o 10:30(! dzień patrona szkoły) i mam trochę więcej czasu niż zwykle. ^-^

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic