19.12.2015

018. Od czego zacząć...

Jak mówią "myślenie jest złotem" tak więc dużo ostatnio myślałam aż w końcu nadszedł ten dzień kiedy podjęłam decyzję, że kończę z grafiką. Nie ukrywajmy najlepsza nie jestem, grafikiem nie zostanę, jestem w 3 klasie gimnazjum gdzie zbliżają mi się egzaminy a próbne wcale dobrze mi nie wyszły. Do tego mam treningi i uczę się grać na basie i przez to na grafikę już w ogóle czasu nie mam już nie mówiąc o chęciach. Dlatego dodaję dzisiaj moje ostatnie prace i żegnam się z wami.
Na o chciałabym też przeprosić i również podziękować Lynx z którą świetnie się pracowało i mam nadzieję, że jako iż został otworzony nabór zajdą się osoby do pomocy.
v Nagłówek z bohaterami filmu "Now is good"

v Jakby ktoś chciał wiedzieć na sygnaturze jest Bryana Holly
 v z tym nagłówkiem robiłam kiedyś szablon na GP
Cześć

1 komentarz:

  1. Rozumiem doskonale powód - sama często miałam zamiar skończyć z grafią jednak nie potrafię.
    Bardzo dobrze się z Tobą pracowało, szkoda, że musisz odejść... ;c
    Wiedz, że drzwi zawsze stają otworem. :)

    Co do prac najbardziej podoba mi się pierwszy nagłówek :)

    Powodzenia na egzaminach! (Wiedz, że próbne zawsze są trudniejsze. Przykładowo na próbnym mieliśmy charakterystykę. Na lekcjach polskiego skupialiśmy się wtedy głównie na rozprawkach i właśnie charakterystykach, a na głównym egzaminie co otrzymaliśmy? OPOWIADANIE)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic