15.07.2016

032. Heartbeat

Witajcie!
Na początku chciałabym przypomnieć osobom, które wstawiły buton oraz obserwatorom GV, aby zobaczyli informację z notki urodzinowej! (zwracam się do tych, którzy jeszcze nie otrzymali linku i hasła do paczki/ek)
 
Chyba muszę trochę odpocząć. Żadna sygnatura, banner, ikona, nawet nagłówek nie chce mi wyjść tak jakbym sobie tego życzyła.... Nie wiem...może jak pooglądam jakieś dobre filmy to będę w stanie pełna pozytywnej energii wrócić do tworzenia? Tylko co by tu obejrzeć? Polecicie coś wartego obejrzenia?
 Zaraz, zaraz! To, że z grafiką mam ostatnio problemy nie znaczy, że zawieszam bloga. Co to, to nie! Jak na razie po prostu zajmę się szablonami, czasem wstawię jakiś nagłówek, czy sygnaturę... jednak nie spodziewajcie się kto wie czego, bo mam wakacyjnego doła (jestem na antybiotyku już od tygodnia i nie mogę wyjść z domu nawet na godzinkę ;c)
Cieszę się, że od dzisiaj będziecie mogli mnie zobaczyć na Bajkowych Szablonach.
Samotne prowadzenie bloga mnie dołuje.
 
Nagłówki: 
 
 No cóż... ten nagłówek w ogóle nie przypadł i do gustu... ;/
 
Do zobaczenia.
 

2 komentarze:

  1. Rozumiem Cię. Raz mam ochotę robić szablony, a raz nie. To istny koszmar kiedy nic Ci nie wychodzi, ale na szczęście to nie trwa wiecznie <3
    Mi się tam podobają twoje nagłówki <: Wyglądają bardzo ciekawie <33
    Widzimy się na Bajkowych! ♥
    Pozdrawiam!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. /Pierwszy nagłówek wyszedł tak jak chciałam, więc nie wiem po co narzekam... (?) :D xd/
      Cieszę się bardzo, że te nagłówki ci się podobają. ^^
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic