29.09.2017

050. Final Masquerade and Good Goodbye

Cześć kochani!
Jak wam minął ten miesiąc?
U mnie sporo się działo. Tona sprawdzianów, wycieczka do Wrocławia, a dzień po wycieczce, czyli dzisiaj sprawdzian z "Ludzi bezdomnych" Żeromskiego... a w przyszłym tygodniu pięć sprawdzianów: z matmy, biologii, rosyjskiego, chemii, angielskiego i poprawa kartkówki z chemii, po prostu żyć nie umierać ;'D
Dzisiaj mam dla was sygnaturkę i szablon. Szkoła kompletnie odbiera mi czas. Nie mam go nawet by uporządkować notkę, zapiąć wszystko na ostatni guzik. No cóż... bywa.
 
Sygnaturka:  
http://funkyimg.com/i/2xNRY.png
 
Szablon:
https://ginny1xd.deviantart.com/art/Szablon-nr-26-706973800
Boczne kolumny są nieruchome.
 
 
 
Od razu chciałam poinformować, że nie mam pojęcia czy będzie kolejna notka. Na razie nie zawieszam bloga, bo sama nie wiem jak to będzie z nauką do matury. Im bliżej maja tym ciężej. Jeśli przez 3 miesiące nic się nie pojawi to dopiero wtedy będzie można stwierdzić, że blog jest zawieszony na czas nieokreślony.
Na razie liczę na to, że mimo szkoły coś zrobię. Choć nie w najbliższym tygodniu, bo będzie on makabryczny.
Życzcie mi powodzenia ;D
Pa!

1 komentarz:

Theme by Lydia Land of Grafic