26.04.2018

052. Wonderland

 
Kochani!
Piszę, więc żyję. Ledwo, ale jednak jakoś udało się przetrwać do końca liceum. Bo właśnie dzisiaj odbyło się zakończenie roku, jeszcze tylko Częstochowa i najgorszy (a może i nie? kto to wie?) maraton w życiu xd. Zdaję rozszerzoną biologię i o zgrozo chemię.  No nic, liczę na to, że moje wysiłki nie pójdą na marne i zdam śpiewająco egzamin dojrzałości.
 
Przychodzę do was z jedną sygnaturką. Tylko tyle udało mi się zrobić w ciągu ostatnich tygodni. Miałam w planach zrobić dzisiaj szablon, ale nie byłam w stanie. Po powrocie do domu tylko płakałam i nie byłam w stanie nic zrobić.
 
Sygnatura:
 
Do kolejnej notki! :)

2 komentarze:

  1. Haikyuu <33 Cudowna sygnaturka :)) Trochę pusta, ale ten gif i cudowny napis wszystko nadrabiają ♥
    Powodzenia na maturze <:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Wiem, że jest pustawa, ale niestety ostatnio prawie nic mi nie wychodzi. Miałam chyba zbyt długą przerwę od grafiki. :c

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic