4.09.2018

054. Stargazing

Muzyka
Cześć!
Dawno mnie tu nie było. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście.
Ciągle jestem zabiegana i właściwie nie ogarniam własnego życia. Ostatnio chyba z 3 razy pomyliłam dzień tygodnia, datę kiedy mam egzamin praktyczny na prawo jazdy (który mam w końcu 12.09)… Także po prostu szkoda słów.
No nic, może przejdę już do sedna żeby nie zanudzać Was swoim nudnym życiem. :D
Przychodzę dzisiaj z trzema nagłówkami. W tym dwa pierwsze są współpracą z Moherową Smerfetką. Tak dawno nic nie robiłam, że aż wstyd. (Mam nadzieję, że mimo wszystko coś się Wam spodoba.)
 
Nagłówki:
http://funkyimg.com/i/2KXN5.png

http://funkyimg.com/i/2KXN6.png
 
 ***
http://funkyimg.com/i/2KBji.png
Musiałam zrobić nagłówek z BnHA, po prostu musiałam. ♥♥♥
***
Do kolejnej notki!

8 komentarzy:

  1. Czasami mam tak samo. Przez system często mylą mi się dni tygodnia . W dodatku jak jest weekend, a ja nie mam o tym pojęcia bo w pracy siedzę akurat 😂
    Co do pracy, to bardzo ładne nagłówki 😘 Ale drugi moim zdaniem jest przeswietny ❤ Mok faworyt 😁
    Pozdrawiam i czekam na więcej 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze mylą się dni tygodnia podczas wakacji, a mam je do października (jak nie zapomnę o tym egzaminie, to będzie cud) ;D
      Bardzo mnie cieszy, że nagłówki Ci się podobają. ♥ Trochę zajęło mi ich zrobienie i bałam się, że żaden nie przypadnie nikomu do gustu. :D

      Usuń
  2. Bardzo udane współprace. :D Ten pierwszy nagłówek posiada niekonwncjonalną kompozycję i mimo że większość "stocków" stanowią tekstury, wcale nie wydaje się pusty. Chętnie zobaczyłabym z nim szablon <3
    Nie wiem, co to za anime, bo się nie znam xD Ale blend ładny, w ogóle ja zawsze powtarzam, że podziwiam ludzi, którzy umieją tworzyć prace z "rysunkowymi" postaciami ;)

    Nie masz się, czym martwić. Ja tak mam, że o wszystkim (a tym bardziej o najważniejszych sprawach!) zapominam, nie wiem często nawet, jaki mamy dzień, nie ogarniam życia, i tak już od kilku dobrych lat. A nie mam właściwie powodu, by to wytłumaczyć, no i w przeciwieństwie do ciebie nie jestem zabiegana... Tak że ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥♥
      Hmm.. zastanowię się nad szablonem. Na razie jednak nie mam weny. Próbowałam zrobić szablon w ciągu ostatnich 4 miesięcy i w sumie wyszedł tak jak moje wcześniejsze, żadnych innowacji. W każdym razie jak zobaczę go oczami wyobraźni to pewnie zrobię. :)

      Usuń
  3. O mój borze szumiący <3 bardzo ładnie wyszły te nasze współprace <3
    Zwłaszcza drugim blendem jestem zachwycona. I jeszcze dodałaś tekst ze Skyscraper co dodatkowo złapało mnie za serduszko <3
    Rozumiem jak to jest byc zabieganym. Czasem ma sie tyle na głowie, ze można dostać zaćmienia mózgu. czasem się dziwię, że wiem który jest rok xD
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają ♥♥
      Baardzo dziękuję za współpracę i mam nadzieję, ze kiedyś jeszcze razem coś zrobimy. ^^
      Również pozdrawiam! <3

      Usuń
  4. Hej! U mnie tak samo, od 2 tygodni jestem zalatana i nie mam na nic czasu, tyle rzeczy się dzieje...
    Co do prac to współpraca jak najbardziej super. Moim faworytem jest chyba nagłówek drugi, który wyszedł prześlicznie <3
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejsze czasy niestety takie są. Nie ma ani chwili wytchnienia. Zawsze coś trzeba zrobić. :D

      Bardzo dziękuję. ♥ Takie komentarze sprawiają, że aż chce się zabrać do pracy. ^^

      Również pozdrawiam! :)

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic