30.03.2017

041. Something Just Like This

Cześć kochani!
Dawno mnie nie było. Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze wchodzi. Nie przypuszczałam, że w szkole będę mieć taki młyn. Prawie dzień w dzień coś piszemy. Raz miałam w jednym tygodniu 4 sprawdziany (nauczycielki po prostu nie wpisały do dziennika), 3 kartkówki i 4 poprawy (w tym 3 to sprawdziany). Dodatkowo miałam takie zajęcia przez, które nie było mnie na wszystkich piątkowych  lekcjach (na szczęście tylko w marcu) i dzisiaj i mam tyle do nadrobienia... (za każdym razem traciłam dwie biologie, polski... i dzisiaj chemię :/) Zastanawiam się jak ja jeszcze żyję? Ratuje mnie jedynie myśl, że w przyszłym tygodniu mam rekolekcje, a później święta, po świętach chwilę szkoły i wolne z powodu matur! ^^ (Tak, tak, cieszy się ktoś, kto pewnie będzie miał sto sprawdzianów po tym wszystkim... i, i tak podczas wolnego będzie siedzieć nad książkami by się dobrze przygotować do matury, która już za rok :|). No nic przechodzę do notki. Niestety dałam radę zrobić tylko jeden nagłówek, w dwóch różnych koloryzacjach.

Nagłówki:
http://funkyimg.com/view/2r4Lk

http://funkyimg.com/view/2r4Lm

Czekam na jakiekolwiek komentarze :)
PS. Jak wam się podoba nowy główny? Coś zmienić, poprawić?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic