15 kwi 2017

042. The humming

 
Cześć kochani!
Muszę przyznać, że zaskoczyło mnie to, że dodaję notkę dwa tygodnie po poprzedniej.
Mimo tylko jednej sygnaturki jestem szczęśliwa, bo ostatnio wena mnie opuściła i cieszę się z każdej moim zdaniem dobrej pracy. Swoją opinię znam *no ja nie mogę... serio? xd*, ale chciałabym poznać Waszą. Na prawdę bardzo mi na tym zależy. Po co miałabym tworzyć, gdybym nie wiedziała co poprawić, co jest dobre, co się podoba?
 W każdym razie czekam na opinie. Bo ostania notka została bez ani jednego komentarza. Poważnie zaczynam się zastanawiać, po co wciąż tu jestem?
 
Sygnatury:
 
No i teraz najważniejsza sprawa! Życzenia! Przecież mamy święta! *co z tego, że nie umiem pisać tak pięknych życzeń jak niektórzy ;'( ważne, że są ^^*
 
Życzę Wam, abyście zawsze byli weseli, aby pokój zawsze był w Waszych sercach. Wszystkiego co najlepsze z okazji Świąt Wielkanocnych!

2 komentarze:

  1. Oo, jaka słodka ta sygna ^^ Fajnie, że udało Ci się zrobić coś związanego z tematyką świąt, coś niepospolitego, mnie się nigdy to nie udaje :c
    Pozdrawiam, życzę weny i czekam na więcej!
    No i zapraszam do siebie na ingulaines-graphics.blogspot.com
    Ingulaine xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Bardzo się cieszę, że sygnaturka Ci się podoba ^^
      Mi sygnaturki prawie nigdy się nie udają, wiec tym bardziej jestem szczęśliwa, że ta wyszła prawie tak jak chciałam. ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Szablon by Lynx