26.07.2017

045. Faint

 
Cześć moi drodzy!
Ktoś tu jeszcze zagląda?
***
 
Jak Wam mijają wakacje?
 
Mi strasznie szybko, klasa maturalna zbliża się ogromnymi krokami. Mimo, że przez ten niecały miesiąc wakacji trochę odpoczywałam, trochę się uczyłam *co jest nowością, bo jeszcze nigdy podczas wakacji tego nie robiłam* nie czuję się mniej zestresowana i wyuczona. Jest wręcz przeciwnie. Boję się. Najbardziej przeraża mnie rozszerzona chemia. Przez poprzednie dwa lata nauki w liceum mówiłam: "Po co mi chemia? Przecież na ten kierunek, który chcę studiować jej nie potrzeba." Teraz wiem jak ogromny błąd popełniłam trochę olewając naukę tego przedmiotu. Dlaczego? Powodem jest to, że po przemyśleniu moich możliwości i plusów i minusów moich studiów na różnych kierunkach stwierdziłam, że najlepszym pomysłem byłaby analityka medyczna (o której do tej pory nawet nie myślałam) na UJ.
***
W tym tygodniu wyjeżdżam, co za tym idzie nie będę miała możliwości tworzenia grafiki przez najbliższe 3 tygodnie, dlatego informuję, że następny post będzie we wrześniu. Przypominam, że wrzesień będzie na GV miesiącem poświęconym Linkin Park.
Nagłówek 
http://funkyimg.com/view/2vL3w
Jakiś tydzień temu przeczytałam "Ponad wszystko" i stwierdziłam, że fajnie byłoby zrobić jakiś nagłówek nawiązujący do książki i filmu. ^^ Osobiście uważam, że trochę mi nie wyszedł, ale czekam na wasze opinie! ^^
 
 Ikonki
http://funkyimg.com/view/2vL3y
 
http://funkyimg.com/view/2vL3z
Natchnęło mnie, gdy miałam zamiar pouczyć się biologii i chemii ~ niestety po zrobieniu tych ikonek już nie chciało mi się uczyć :D 
*Co prawda pierwsza (w każdej wersji) niezbyt mi wyszła, ale reszta mi się podoba.*
 
 
Wybaczcie, że tak mało prac, ale na ten tydzień (w którym chciałam trochę więcej zrobić)  kompletnie straciłam motywację po przeczytaniu informacji, że Chester z Linkin Park nie żyje. Od dziecka kocham ten zespół i nie mogę się pogodzić z jego samobójstwem. ;c Teraz jedyne co robię to słucham moich ulubionych piosenek LP i robię prace na MT.
 
Także ten... no... do zobaczenia podczas wrześniowego Miesiąca Tematycznego #LinkinPark! Pierwsza notka już 1 września - serdecznie zapraszam! c:
 Przepraszam za brak składu i ładu w moich wypowiedziach, ale dzisiaj kompletnie nie nadaję się do życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic