23.07.2017

#Informacja #Zapowiedź Miesiąca Tematycznego ~Linkin Park~

Witajcie kochani!
Zaledwie przedwczoraj dowiedziałam się od koleżanki coś co złamało moje serce.
Mianowicie jak już pewnie wszyscy wiedzą - nie żyje Chester - lider zespołu Linkin Park.
Zawsze uwielbiałam ten zespół. Wychowywałam się na "Numb", "Burn it down" i "Castle of glass". Dalej nałogowo słucham ich piosenek, zwłaszcza "One more light", "Talking to myself" i "Final Masquerade". Kocham ten zespół i nie wyobrażam sobie życia bez ich piosenek. Najgorsze jest to, że moim marzeniem było pójść na ich koncert, niestety zawsze sobie mówiłam "Później pójdę teraz nie ma pieniędzy, czy czasu". No i już raczej okazji nie będzie. ;c

W związku z zaistniałą sytuacją na moim blogu we wrześniu pojawi się cykl postów dotyczących Linkin Park. Dajmy za to, że będzie to taki Miesiąc Tematyczny, którego motywem przewodnim będzie właśnie ten cudowny zespół. Mam, więc nadzieję, że ktoś zobaczy i skomentuje owe posty. c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic