1.07.2019

056. Pain

Witajcie!
Dawno mnie nie było. Jest mi bardzo przykro z tego powodu. Studia strasznie pochłaniają czas. Zawsze myślałam, że znajdę czas na bloga, na bieganie, na ćwiczenie. Ale okazało się, że niekoniecznie. Aktualnie jestem po drugiej sesji, niestety z jednym niezdanym egzaminem. (Wiec czeka mnie poprawka 11 września.. Trzymajcie kciuki.) Na wyniki ostatniego jeszcze czekam. Ponoć mają być dzisiaj po południu, także zobaczymy jak to będzie, ale wydaje mi się, że ten to już zdałam. :)
No nic! Nie 'przyszłam' tu tylko pisać. Przybyłam do Was z jednym nagłówkiem. Zrobiłam go dzisiaj, bo rano nie miałam internetu i tak się nudziłam, że aż zrobiłam nagłówek z tego co mam na komputerze. Musze przyznać, że użyłam tylko 5 obrazków, bo wszystko inne musiałam usunąć z komputera. Mimo to, że składa się z niewielu elementów i jest zrobiony po bardzo długiej przerwie sądzę, że nie jest nie wiadomo jak tragiczny, ale nie mnie to oceniać.

Nagłówek

Do następnego postu, mam nadzieję, że tym razem będę mieć więcej czasu i weny. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic