24.08.2019

Zawieszam :c

Cześć wszystkim!
Z przykrością informuję, że jestem zmuszona zawiesić bloga na czas nieokreślony, być może na miesiąc, rok, dwa, nie wiem. Nie mam weny już od dłuższego czasu. Czasu z resztą też nie ma, a nawet jak już jest, to nie potrafię zrobić już nic sensownego. Próbowałam wczoraj zrobić nagłówek i wyszedł tak beznadziejnie, że aż mi się płakać chce. Jeszcze nigdy nic mi tak źle nie wyszło.... Nawet gdy robiłam prace w Gimpie były 100x lepsze niż to, dlatego nie będę nic już publikować, chyba, że uda mi się zrobić coś co przynajmniej mi się spodoba.
Patrząc na nieopublikowany nagłówek na prawdę mi przykro, miałam tak ambitny plan, a oczywiście nic nie wyszło. Nie umiem już dobierać obrazków, koloryzacji, wiec jak mam cokolwiek tworzyć? :(

Pozdrawiam serdecznie wszystkich i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Na prawdę bardzo miło mi było je czytać. <3
Do następnego!

2 komentarze:

  1. Smutno, że musisz zawiesić bloga. Ja czasem też patrzę na swoje pracę i wyrzucam je do kosza bo nie spełniają moich oczekiwań :( Trzymam jednak za Ciebie kciuki. Może pobierz jakieś pliki psd, pooglądaj instrukcje - twórz coś na podstawie rad kogoś innego (w ten sposób nauczysz się nowych kompozycji). Praktyka czyni mistrza ;)
    Życzę Ci wytrwałości i weny, pozdrawiam cieplutko <3
    Chętnie mogę stworzyć z Tobą coś razem, jeśli jesteś zainteresowana napisz do mnie na: followthedream36@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie i za poradę, pewnie skorzystam z niej jak i z możliwości współpracy, jednak to po zaliczeniu poprawki z egzaminu, czyli po 11 września. Na razie nie mam głowy nawet myśleć co zjem na śniadanie. ;D Dodatkowo nie mam już żadnych koloryzacji, stocków, nic... Wszystko poszło do kosza, bo na tym laptopie nie mam na nic miejsca... także to dodatkowe utrudnienie. :c

      Pozdrawiam serdecznie. ^^

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic