4.01.2021

057.

 Hej, hej!

W ostatnim czasie sporo się działo. Brak czasu i weny doskwierał aż za bardzo. Miałam dużo na głowie i nie byłam w stanie nawet ruszyć z grafiką. Na studiach jedynie raz wykorzystałam umiejętności i stworzyłam logo laboratorium do pracy zaliczeniowej na jeden z przedmiotów. Niby innym się podobało, ale miałam niedosyt. Myślałam, że przez przerwę świąteczną będę miała nieco więcej czasu na grafikę. Niestety udało mi się zrobić jedynie jeden nagłówek, ponieważ wraz z nowym rokiem zaczęłam ćwiczyć, częściej wychodzić z domu na spacery no i uczyć się na zaliczenia przez co nie miałam nawet chwili żeby otworzyć program i coś wykombinować + nie mam weny nawet na tytuł, a co dopiero mówić o grafice... :c

Nagłówki

Nie zebrałam wszystkich potrzebnych plików, komputer strasznie mi się tnie, więc nie wiem kiedy będzie kolejny post, ale pewnie nie przed sesją.
Trzymajcie się, do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic