1.11.2022

058. Don't you worry

♥muzyka♥ 

Cześć!

Ale dawno mnie tu nie było! Obiecywałam powrót, a wyszło jak zawsze. Miałam sporo komplikacji w domu, do tego studia i tak się zamotałam w tym wszystkim, że straciłam zapał do grafiki. 

Mając chwilę wolnego postanowiłam, że w końcu otworzę Photoshopa i w końcu coś wykombinuję. Jak na pół godziny (bo tylko tyle znalazłam czasu), brak materiałów (bo prawie wszystko, co miałam pobrane, usunęłam) i nieposługiwanie się Ps od dłuższego czasu to myślę, że wyszło nie najgorzej.

Na szczęście pozostał mi ostatni rok jednolitych studiów magisterskich, więc może jak się obronię, to częściej będę tu zaglądać i przypominać sobie co i jak. Może przy okazji powrotu na dłuższy czas zmienię szablon, ale zobaczę co z tego wyjdzie.

Nagłówek


Do kolejnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic